Zpátky ke kořenům 1

Zpátky ke kořenům 1

Nějakou dobu jsem přemítal, že se stále věnujeme klientům, stavíme pro ně kampaně, budujeme image, brandujeme, rebrandujeme, ppcčkaříme, analyzujeme, copyrajtíme, mailujeme, testujeme, a tak nějak zapomínám komunikovat s okolním světem za nás za RP Marketing. Radku, něco jsi se naučil, tak se o to poděl svými slovy, ať se taky trošku odprezentuješ.

OK, pohoda, sedl jsem k počítači a začal s nadpisem…blbý…zase blbý…to je fuk, napíšu to za chvíli.

Ježíši, já vlastně nevím, o čem chci psát… Kafe, sušenky, to mi pomůže se zbavit stresu a uvolníš se. Tak ještě jedno kafe. Už? Ne, tak se k tomu vrátím, až dodělám texty a strategii pro klienta.

Nakonec jsem usedl zpátky ke kompu a rozhodl se, že se s vámi podělím o úryvky a statě z mé knihy o marketingu, která je v procesu tvorby a která se celkově bude tvářit, již podle jejího názvu, jako bible zpátečníka, ujetý deník starého marketéra nebo jako vztyčený prst marketérův. Jaký z prstů už posuďte sami.

Kniha se jmenuje: „Emoce a jejich vliv na tvorbu marketingového mixu aneb zpátky ke kořenům“.

Jak jsem vůbec dospěl k té strašné drzosti psát o marketingu a myslet si, že na to mám právo a způsobilost? Nevím, asi, když jsem začal studovat MBA obor marketing a management a začal se víc vzdělávat nejen v oblasti praktické, ale především té teoretické, která je nesmírně důležitá pro to, abychom byli schopni si poskládat souvislosti a abychom byli schopni dělat věci, co mají hlavu i patu, ale především výsledky.